مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 10:302022-11-23سياسي

انجام 1540 ماموریت امداد و نجات در گیلان/ راه اندازی 470 خانه هلال


مدیرعامل هلال احمر گیلان،  با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از 1540 ماموریت امداد و تجات به ویژه در حوزه ترافیکی توسط جمعیت هلال احمر استان انجام شده است، - ایسنا/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان،  با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از 1540 ماموریت امداد و تجات به ویژه در حوزه ترافیکی توسط جمعیت هلال احمر استان انجام شده است، متذکر شد: نیاز داریم که در تمام نقاط حادثه خیز استان، پایگاه های هلال احمر را مستقر کنیم.

سیاوش غلامی، با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان گیلان به واسطه همکاری خوب نیروهای داوطلب و جوانان و نجاتگر در امر پاسخگویی به حوادث و سوانح وضعیت خوبی دارد، اظهار کرد: تیم های واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان در مرکز و سایر شهرستان ها مستقر هستند و لذا رتبه نخست پاسخگویی را در سطح کشور داریم.

وی گیلان را استان حادثه خیز دانست و افزود: گیلان استان گردشگرپذیر بوده و لذا باید 70 درصد منابع سخت افزارب و نرم افزاری جمعیت هلال احمر استان در حال انجام پاسخگویی و خدمات و 30 درصد در حال آماده باش باشد، اما با توجه به شرایط موجود هم اکنون صد درصد منابع استان درگیر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در گفت وگوی خبری باران، با بیان اینکه در جریان سفر رییس جمهور به استان برای نخستین بار اعتبار 40 میلیارد تومانی در دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 1540 ماموریت امداد و نجات در گیلان/ راه اندازی 470 خانه هلال

انجام 1540 ماموریت امداد و نجات در گیلان/ راه اندازی 470 خانه هلال